Kurumsal alan nakliyatı çok dikkat isteyen, her detayın titizlikle yürütülmesi gerektiği bir süreci kapsar. Özellikle banka taşımacılıklarında bu sorumluluk daha da artmaktadır. Pek çok hassas cihazların ve önemli dosyaların bulunduğu bir alanın, başka bir alana transferi sağlanırken en küçük ayrıntı bile gözden kaçırılmamalı, sistemli, profesyonel ve oldukça özenli çalışılmalıdır.
Banka taşınmasında aranması gereken en önemli detay; modern taşıma yöntemleri, uygun ambalajlama teknikleri, doğru araç tedariki ile profesyonel taşıma ekibinin bir bütün olarak tek çatı altında bulunması ve uyum içinde çalışabiliyor olmasıdır. Bütün bu teferruatlar eksperlerin yardımı doğrultusunda oluşturulacak taşıma programı ile şekillenmektedir. Eksperlerin alanda yapacağı inceleme ile ihtiyaç duyulacak her donanımın fizibilitesi çıkarılarak,eşya miktarı belirlenmekte, fiyat analizleri gerçekleştirilmekte, sözleşme imzalanarak taşınma günü ve saati belirlenmektedir. Önceden eksperin tetkik ettiği eşyalar numaralandırılarak, sistemli çalışmaların alt yapısı hazırlanmakta, bu kod numarasına göre ambalajlanıp taşınan bütün eşyalar, yeni alanlarında karışmadan düzenli bir şekilde yerini almaktadır. Banka nakliyesi çalışmalarında her bir eşya, kendi sınıfına uygun doğru ambalajlarla muhafazalı hale getirilerek, hassasiyetleri doğrultusunda uygun kolilere yerleştirilmelidir. Karşılıklı güven sağlamak ve kazanmak adına imzalanan anlaşmada, sigorta dahiline konulacak eşyalarında açıklanması atlanmamalıdır.
Uzun yıllar bu sektörde yer alan ve pek çok kamu kurumu referanslarına ekleyerek, kaliteli banka taşımacılıklarında imzası olan firmamız, teknolojik ve donanımlı alt yapımız ile bu ihtiyaçları da hasarsız ve memnuniyetle karşılayabiliyor olmanın gururunu yaşamaktadır. 7/24 hizmete açık firma profilimizle iletişime geçebilir daha detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.